Części do Renault Lublin i okolice | nowe, używane, sprzedaż

Lista firm sprzedających części do samochodów marki Renault.
Firma Telefon Oferta
MGM AUTOCZESCI / AUTOSERWIS
CZĘŚCI ZAMIENNE DO WSZYSTKICH MODELI AUDI
696 133 000 Zobacz ofertę
Gamerc Garage
serwis samochodów 4x4
81 444 111 6 Zobacz ofertę
DABO
AUTOSERWIS - EUROWARSZTAT
81 537 95 00 Zobacz ofertę
KRIS-AUTO
Części zamienne do samochodów dostawczych i osobowych
81 444 14 41 Zobacz ofertę
F.H.U STRONG AUTO
CZĘŚCI DO AUT FRANCUSKICH - ORYGINALNE I ZAMIENNIKI
81 444 11 65 Zobacz ofertę
BODY CAR
Części do aut francuskich
505 638 331 Zobacz ofertę
AUTO CZĘŚCI UŻYWANE KĘBŁO
Części używane, duży wybór.
509 187 684 Zobacz ofertę
ROZPĘDOWSCY AUTOCZĘŚCI UŻYWANE
Prowadzimy wysyłkową sprzedaż części i podzespołów na całą Polskę.
501 181 173 Zobacz ofertę


RENAULT

1,5 diesel (dCi) notorycznie cierpi na obracające się panewki. Jedynym wyjściem niedoprowadzenia do uszkodzenia silnika jest ich wymiana prewencyjne co około 120 tyś km. Niestety nie ma gwarancji na pełen sukces ale jest szansa na bezproblemową eksploatację. Innym problemem tego motoru jest niska trwałość turbosprężarki i wtryskiwaczy.

Silniki benzynowe są dość trwałe. Jeżeli coś się psuje to cewki zapłonowe. W 1,6 i 2,0 czasami zawodzi sterowanie zmiennych faz rozrządu i czujniki położenia wału korbowego. W autach z Tce (turbodoładowanie) szwankują komputery sterujące pracą.

1.9 Diesel też nie należy do najtrwalszych, szybko zużywa się osprzęt i cały silnik a ze względu na wiek konstrukcji dochodzi do wielu defektów.

Dużym problemem jest elektronika – czasami nie pracują elektryczne szyby, centralne zamki, elektryczny hamulec ręczny. Współpracy odmawia elektroniczna karta „hand free”, ale można je łatwo naprawić w punkcie AG CHRUST.

W lagunie III uszkadzają się czujniki pedału sprzęgła przez co nie można uruchomić silnika jeżeli włączony jest któryś bieg.

Laguna II uchodzi za wyjątkowo awaryjne auto. Jedynym wyjściem na niedrogą eksploatację jest zakup auta benzynowego z niedużą pojemnością silnika.

W Megane oprócz opisywanych problemów z silnikami diesla w benzynowych przepalają się cewki. Poza awariami elektroniki pokładowej auto nie sprawia większych problemów.

Najlepszą opcją z Renault Clio jest jednostka benzynowa (75 kM) – jest najbardziej dopracowana pod każdym względem – im nowsze tym lepsze.